Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE
W terminach przewidzianych ustawowo masz prawo do Reklamacji.
Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy,niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo : sklep@evisage.pl
Do zgłoszenia prosimy dołączyć dokumentację : zdjęcia + opis uszkodzenia.
Reklamacje rozstrzygamy indywidualnie.Zgodnie z przepisami. ZAWSZE starając się aby było z korzyścią dla Klienta.


ZWROTY
1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego wysyłkowo towaru bez podania przyczyny, w okresie 14 dni roboczych od daty zakupu towaru (14 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki - dot. sprzedaży wysyłkowej). Konsument musi pisemnie (np. drogą elektroniczną) powiadomić Sprzedającego o zamiarze zwrotu towaru. Liczy się termin OTRZYMANIA przez Sprzedawcę stosownego zawiadomienia od Kupującego.
2. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania oraz znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.
3. Klient rezygnując z zakupu odsyła towar na własny koszt załączając oryginał dokumentu zakupu towaru(paragon fiskalny). W takim wypadku prosimy o dołączenie informacji odnośnie danych do przelewu na podane konto (numer konta oraz dane Kupującego należy podać w zawiadomieniu o zwrocie towaru). Zwrotowi podlega tylko cena towaru, koszta przesyłki towaru jako usługa poprawnie wykonana nie podlega zwrotowi.
4. Zwracany towar powinien być starannie zapakowany i opisany (kod towaru, pełna nazwa, ilość sztuk) wraz z adresem zwrotnym i z dopiskiem na paczce "zwrot".
5. Zwrotowi nie podlegają:
- towary używane przez Klienta, noszące ślady używania.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU
W terminach przewidzianych ustawowo masz prawo do Odstąpienia od umowy zakupu.

Aby odstąpić od umowy zakupu należy odesłać produkty na adres:
Krzysztof Jakobi VISAGE
ul.Słupskich 2
85-332 Bydgoszcz

Wraz z dołączonym, wypełnionym formularzem: Formularz odstąpienia od umowy

1. Prosimy pamiętać, że odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.
2. Klient odstępując od umowy zakupy odsyła towar na własny koszt załączając oryginał dokumentu zakupu towaru(paragon fiskalny). Zwrotowi podlega tylko cena towaru, koszta przesyłki towaru jako usługa poprawnie wykonana nie podlega zwrotowi.
3. Odsyłany towar powinien być starannie zapakowany i opisany (kod towaru, pełna nazwa, ilość sztuk) wraz z adresem zwrotnym
4. Odesłać nie można:
- towaru używanego przez Klienta lub noszącego ślady używania.

Po otrzymaniu zwrotu wraz z formularzem zwracamy Klientowi pieniądze na podane w formularzu konto bankowe.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel